Δευτέρα 24 Δεκεμβρίου 2012

γιου αρ ολγουις ον μαι μαιντ.

Σκέφτομαι... κάθε πότε σε σκέφτομαι...
Το βράδυ πριν κοιμηθώ , όταν πέφτω στο κρεβάτι μου , αφότου βεβαιωθώ πως έχω σκεπαστεί καλά καλά και δεν υπάρχει καμιά τρυπούλα για να μου ξεγλιστρήσεις , σε σκέφτομαι.
Και το πρωί όταν ξυπνώ εσένα σκέφτομαι.
Και καθώς ντύνομαι επειδή πάλι εσένα σκέφτομαι , σκέφτομαι τι θα σου άρεσε να φοράω και πως θα ήθελες να είναι τα μαλλιά μου.
Κοιτάω έξω από το παράθυρο και βλέπω τον ήλιο να λάμπει και σκέφτομαι εσένα.Άλλά και όταν βρέχει πάλι εσένα σκέφτομαι.Και όταν κάνει κρύο και έχει υγρασία εσένα σκέφτομαι.
Όταν περπατώ στον δρόμο , περπατάω πιο αργά για σε σκέφτομαι και όταν στέκομαι και όταν τρέχω και όταν περιμένω και όταν επιβιβάζομαι και αποβιβάζομαι  πάλι εσένα σκέφτομαι.
Και ακούω μουσική που ξέρω πως σου αρέσει και μουσική που ξέρω πως δεν σου αρέσει τόσο και τραγούδια που έχουν κάτι από εσένα και πάλι εσένα σκέφτομαι.
Και όταν βγαίνω έξω , σκέφτομαι πως κάπου , κάποτε, κάπως , μπορεί να σε συναντήσω και σκέφτομαι τι θα σου πω και τι θα κάνω και πως θα φερθώ.Και στην πλατεία , εσένα σκέφτομαι
Και όταν πίνω μπύρες και κρασιά , οινοπνεύματα γενικότερα , εσένα σκέφτομαι.Και όταν δεν πίνω... πάλι εσένα σκέφτομαι.
Και όταν διαβάζω κάτι και ακούω κάτι και βλέπω κάτι και νιώθω κάτι,πάλι εσένα σκέφτομαι.
Και όταν βγαίνω τις νύχτες για βόλτα , χορό , ποτά και πάρτι ...εσένα σκέφτομαι.
Και όταν είμαι μόνη μου και όταν είμαι με φίλους και όταν είμαι με κάποιον άλλον ,ακόμη και όταν είμαι περιτριγυρισμένη από κόσμο αλλά πάλι μόνη , εσένα σκέφτομαι.
Όταν γνωρίζω κάποιον και μιλάω μαζί του , δεν σκέφτομαι τίποτα άλλο , παρα μόνο εσένα.
Όταν αγγίζω και φιλάω κάποιον εσένα σκέφτομαι.
Και όταν ερωτεύομαι εσένα σκέφτομαι.
Ακόμη και όταν κάνω έρωτα με καποιον αλλον , την στιγμή που μπαίνει μέσα μου ,σε σκέφτομαι και πονώ...
Και όταν είμαι χαρούμενη,όταν είμαι μπερδεμένη,όταν είμαι φοβισμένη και όταν είμαι απογοητευμένη , όταν είμαι συγκινημένη και όταν είμαι οργισμένη,όταν είμαι ερωτευμένη , όταν είμαι χαμένη , όταν είμαι ενθουσιασμένη,  όταν είμαι μεθυσμένη , όταν είμαι συγκεντρωμένη και όταν είμαι ασυγκέντρωτη , όταν είμαι κουρασμένη,όταν είμαι δυνατή , όταν είμαι άρρωστη , όταν είμαι αδύναμη, όταν είμαι ανήμπορη ,όταν είμαι θαρραλέα και όταν είμαι θλιμμένη και όταν νιώθω μοναξιά και όταν είμαι άδεια και όταν είμαι γεμάτη εσένα σκέφτομαι.
Όταν σκέφτομαι το παρελθόν, το τώρα και το αύριο , σκέφτομαι και εσένα.
Όταν κάνω ντους,  όταν βγαίνω διάλειμμα,όταν βρίσκομαι κοντά σε τζάκια και όταν διασχίζω δρόμους , όταν είμαι μέσα σε αυτοκίνητο,όταν μυρίζω ένα λουλούδι , όταν τρώω μια σοκολάτα , όταν ανοίγω τον υπολογιστή , όταν στέλνω μηνύματα,όταν βλέπω τον ουρανό , όταν τρώω γλειφιτζούρια,όταν περνάω μέσα από ποτιστήρια και γίνομαι μούσκεμα,όταν κάποιος ιδρώνει , όταν χτυπάει το τηλέφωνο , όταν βλέπω θάλασσα , όταν ζωγραφίζω , όταν βλέπω ανθισμένο γιασεμί,όταν κάνω βόλτα στην Πλάκα και στο Μοναστηράκι,όταν κρυώνω , όταν διαβάζω το λαχταρώ , όταν φουσκώνω μπαλόνια , όταν βλέπω μπάτσους ,όταν πονά το δόντι μου , όταν πηγαίνει δύο το βράδυ , όταν ακούω radiohead και joy division και tom waits και pink floyd και όταν σκοτεινιάζει , όταν κλινω τα μάτια,όταν ονειρεύομαι...

Σε σκέφτομαι και σε περιμένω.

(yoυ are always on my mind)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου